Ny kungarfamilj i SG

Detta är en STOR nyhet!

Jag och Apis kommer någon gång i April att lämna över våran troner till en ny kungarfamilj. Anledningen är att det har varit mycket strul med vem som ska ha tronen, och för många har fått kungliga titlar. Det kändes svårt att ha två släkter med kungligt blod, och flera olika djurarter, och desutom käns det att jag gör för lite som drottning, och Apis har för mycket jobb. Därför kändes det bättre att överlämna tronen till en annan familj. Den nya kungarfamiljen består av fem lejon. Mamman heter Lisa, pappan Johan och ungarna Stella, Tessy och William. Lisa och Johan har jag tagit hand om sedan 2007, då de föddes. Många känner nog igen de. Ungarna, som föddes 2010, har jag också hjälpt till att ta hand om.

- Jag är både glad, ledsen och chockad över att jag får ta över tronen. Jag trodde aldrig jag skulle få en sån här chans, säger Johan.
- Självklart är det kul att få bli drottning, men det är ju också tråkigt att Apis och Celine ska sluta, säger Lisa.

Stella, Tessy och William verkar mest glada över att få bli prinsessor och prins.

/Snart inte längre drottning Celine :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0