SG party

I morgon är det SG party i stjärnans grupp. Jag fick iden i tisdags. Alla som tillhör stjärnans grupp får gå om dom vill. Jag har inte planerat så mycket inför festen men det skulle passa med kanske lite olika lekar. Jag och mina kompisar från sg lekte att man skulle sjunga en sång en gång. Jag tänkte också att vi kunde leka den, då får alla som vågar komma och sjunga för sg ;)

Och så vill jag självklart att ni också kommer med egna tips och ideer till festen :) Kanske vad ni gillar att göra. Jag hoppas också att Apis och hans kompisar kan göra det lite festligt. Kanske hänga upp serpentiner i träd mm. Men det är viktigt att vi planerar tillsammans om ni har några bra ideer. Ni får gärna komma med egna förslag så att festen skall bli så rolig och bra som möjligt.

Jag tänkte att festen skulle vara när jag och jonatan har lunchrast. För att då kommer vi vara ute länge, och kan vara med en lång stund, men ni får gärna forsätta efter rasten ensamma ett tag, om ni vill ;). Men ni har ju en tid på er att planera innan festen. Imorgon vill jag höra vad ni tycker att vi skall göra.

Men vi måste göra i ordning allt, och veta ungefär hur många som kommer på festen. Men, kom gärna imorgon på kortrasten och berätta vad ni vill att vi skall göra ;)

/celine

Kommentarer
Postat av: Anonym

;)

2010-02-11 @ 17:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0