Kommentarer

Jag har fått en massa elaka kommentarer, säkert är det dom från djur.nu som skrivit det, ingen annan än dom skulle ju typ skriva något sånt dumt! Jag säger bara: SLUTA ATT SKRIVA SÅ. STICK FRÅN BLOGGEN OM NI INTE KAN ANNAT ÄN ATT FÖRSTÖRA!

Detta inlägg gör jag åt de som skriver så, ni andra får gärna fortsätta att läsa bloggen, såklart ;)
Och ni som skriver så, jag ser eran IP adress, så jag kan spåra upp er med den :P
Dom skrev nog så för att jag berättade om att de kränkte stjärnans grupp och sånt.
Men hallå? Här ska jag skriva om stjärnans nyheter och sånt och då ska jag också berätta om någon säger dumma saker och sånt om stjärnans grupp! Och TV:programet Stjärnanytt har faktist också berättat om att ni kränker stjärnans grupp! Och andledningen till att jag nämnde de 3 medlemmarna i nyhetsartikeln "Djur.nu:are kränker Stjärnans grupp" var för att ta de som exempel på vilka som säger dumma saker om oss!!

Kommentarer
Postat av: Candy

vad är det dom har skrivit då och varför??? =s

tråkigt tycker jag!

2009-12-03 @ 15:15:23
URL: http://caandydarling.blogg.se/
Postat av: celine

Candy: Mm.

Det var några som skrev dumma komentarer men jag tog bort dom

2009-12-03 @ 15:35:25
Postat av: AmmeAdi

celine, du är INTE shysst

2009-12-03 @ 16:45:12
Postat av: celine

inte ni heller

2009-12-03 @ 17:10:42
Postat av: AnmmeAdi

Tack så mycket

2009-12-03 @ 17:16:04
Postat av: Carro barro meter

celine, jag tror du måste ta lite paus

2009-12-03 @ 17:37:42
Postat av: Anonym

Carro barro meter: vem är du?

2009-12-03 @ 17:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0